مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی .

مشاوره تحصیلی

رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی
میانگین ۵ رای از تعداد ۲

رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی از پر متقاضی ترین رشته های دانشگاه علمی کاربردی است که اکثر دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور آنرا دارند . شخصی که در رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی تحصیل میکند باید دانش و مهارتهای لازم را در زمینه های حسابداری صنعتی ، دولتی و اقتصادی را داشته باشد . از آنجا که رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی نقش موثری در برنامه ریزی و کنترل فعالیت های موسسات اقتصادی جامعه ایفا بازی میکند مدیریت در این زمینه میتواند با محاسبات دقیق ، چگونگی اجرای عملیات را مورد ارزیابی قرار دهد ، ودلایل ضعف کارایی در ارگان ها را کشف کند ، در نتیجه تربیت متخصصان حسابداری میتواند بسیاری از کمبودهای اقتصادی را جبران کند . رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی که از گرایش های بسیار پرطرفدار است نه تنها در اقتصاد بلکه در تعادل ارگانها در سراسر کشور کاربرد فراوان دارد .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور


رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته در رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی پس از پایان دوره تحصیلی خود در رشته حسابداری باید مهارت های خاصی داشته باشند ، فارغ التحصیلان رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی بطور معمول دارای مهارت های زیر هستند :

  • توانایی اداره و عمل به امور حسابداری عمومی در بانکها ، موسسات بازرگانی و واحدهای تولیدی و صنعتی و البته موسسات دولتی
  • توانایی انجام دادن و علم به امور حسابداری در موسسات دولتی ، غیرانتفاعی و تعاونیها
  • حسابرسی در شرکت های تولیدی ، بازرگانی و صنعتی
  • برنامه ریزی ، طراحی و اجرای سیستمهای حسابداری و مالی

و البته مهم است بدانید وظیفه انجام و مدیریت امور حسابرسی در تمامی ارگان های دولتی و غیر دولتی در سطح کشور بر عهده افراد متخصص در این رشته است و به واسطه این افراد اداره میشود .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی


ثبت نام رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی نیز به طبع شرایط خاص خود را دارد . اگر قصد تحصیل در این زمینه را دارید و این برایتان سؤال است که حسابداری دانشگاه علمی کاربردی چه اختلاف و تفاوت هایی با رشته حسابداری در سایر دانشگاه‌های کشور دارد مهم‌ است بدانید که مهم ترین دلیل پیشنهاد این رشته در دانشگاه علمی کاربردی ، اعتبار مدرک این دانشگاه در ایران و سایر کشور ها است . دانشگاه علمی کاربردی ، مثل دانشگاه سراسری ، پیام نور و دانشگاه‌های غیرانتفاعی و آزاد زیر نظر وزارت علوم است و مدرک آن مورد تأیید این وزارت است ؛ بنابراین نباید نگران اعتبار مدرک خود باشید . این مدرک میتواند برای ادامه تحصیل تا مقطع دکتری و برای یافتن کار اعتبار داشته باشد . ثبت نام رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی در سراسر کشور در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه امکان پذیر است .


بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی


نکات مهم ثبت نام رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی از پیشنهادات ما به علاقمندان این زمینه است . هدف دانشگاه علمی کاربردی آموزش حرفه های کاربردی و مناسب برای مشاغل مختلف جهان به دانشجویان علاقمند است تا افراد به دنبال کار و افرادی که در این رشته ها مشغول به کار هستند بتوانند توانایی های خود را پیشرفت داده و برای ورود به عرصه کار و حتی برای کارآفرینی توانایی‌های لازم را بدست آورند . به همین جهت گرایش‌های رشته ها در دانشگاه علمی کاربردی تخصصی‌تر است و کمی با گرایش‌های سایر رشته ها در دانشگاه‌ها تفاوت دارد ، رشته حسابداری در سایر دانشگاه‌ها در مقاطع کاردانی و کارشناسی گرایش های متفاوت ندارد و در مقطع کارشناسی ارشد هم تنها شامل سه گرایش : حسابرسی ، حسابداری و حسابداری مدیریت است . ثبت نام رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی مدت محدودی دارد که باید در زمان مناسب به آن اقدام کنید .


بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی


شهریه رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

شهریه رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی از سایر دانشگاه ها بسیار کمتر است . دانشگاه علمی کاربردی یکی از مراکز گسترده تحصیل دانشجویان در سراسر ایران است که هر ساله افراد بسیاری به آن مراجعه میکنند . همه علاقمندان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، برای تحصیل در این دانشگاه باید شهریه بپردازند . افراد متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی باید از میزان شهریه آن در سال ۹۷ – ۹۸ مطلع باشند . شهریه رشته آشپزی دانشگاه علمی کاربردی ۹۷ – ۹۸ در مقاطع مختلف تفاوت دارد که شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر است . شهریه ثابت تا اتمام تحصیل در کلیه ترم ها تغییری نخواهد کرد ولی شهریه متغییر با توجه به تعداد واحد های برداشته شده در هر ترم متغیر خواهد بود و همچنین مشمول افزایش شهریه سالانه هم هست .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


نکات مربوط به شهریه رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی ۹۷ – ۹۸ در این مقاله به اطلاع داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی خواهد رسید . شهریه این دانشگاه ها هر ساله ده الی پونزده درصد افزایش قیمت دارد . میزان شهریه در مقطع کاردانی و کارشناسی متنوع است و شامل شهریه ثابت و متغییر است. همانطور که در قبل اشاره شد ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور تنها برای دو مقطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی صورت میگیرد . با توجه به شرایط این دانشگاه هر ساله شاهد ثبت نام افراد زیادی برای ادامه تحصیل در رشته های مختلف این دانشگاه ها هستیم . شما عزیزان میتوانید برای انتخاب رشته علمی کاربردی ، انتخاب رشته کنکور ، و هرگونه مشاوره تحصیلی و راهنمایی با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس بگیرید .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی در سراسر ایران شامل گزینه های بسیار زیادی است که نمیتوان همه را نام برد به همین دلیل ما برای شما لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی استان تهران را مختصرا نام میبریم که به شرح زیر است :

مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۴ تهران

مرکز آموزش علمی کاربردی علوم و فنون علامه طبرسی تهران

مرکز آموزش علمی کاربردی گروه صنعتی گلرنگ تهران

مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران

مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری پیشوا ورامین

مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران

مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۹ تهران

مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت ایفاچی کار تهران

مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد تهران

مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین

مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت توان‌بخشی اریکه پرسپولیس ورامین


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی


رشته حسابداری در دانشگاه جامع علمی کاربردی

رشته حسابداری در دانشگاه جامع علمی کاربردی هم از مباحث علاقمندی متقاضیان این رشته است . یکی از رشته‌های تحصیلی که در دانشگاه جامع علمی کاربردی آموزش داده میشود رشته حسابداری است . شرکت و ثبت نام در رشته حسابداری در دانشگاه جامع علمی کاربردی هم مانند سایر رشته‌های این دانشگاه بدون کنکور است . اگر شما تمایل دارید در رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی تحصیل کنید باید بدانید که این دانشگاه تنها در مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشجو میپذیرد . دانشگاه جامع علمی کاربردی مثل سایر دانشگاه‌ها رشته‌ها را به گروه‌های علمی انسانی ، ریاضی ، تجربی ، هنر و زبان تقسیم‌ بندی نمیکند ، بلکه با یک دسته‌بندی کاملا متفاوت تمامی رشته‌ها را در چهار گروه صنعت ، کشاورزی ، فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی جای میدهد . مهم است که بدانید رشته حسابداری در دسته « مدیریت و خدمات اجتماعی » جای دارد .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ۹۸


سخن آخر

داوطلبان میتوانند با همه رشته ها و حتی بدون گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی برای حسابداری درخواست بدهند ، اما دارندگان دیپلم رشته‌های ریاضی ، تجربی ، انسانی ، حسابداری بازرگانی و زمینه های کاردانش مرتبط با حسابداری در اولویت پذیرش این دانشگاه ها هستند . از دارندگان دیپلم نظام قدیم نیز رشته های بازرگانی ، بانکداری اداری و بازرگانی ، منشی‌گری و حسابداری برای شرکت در رشته کاردانی حسابداری علمی کاربردی ارجحیت دارند . گرایش‌های این رشته در مقطع کاردانی حرفه‌ای شامل : حسابداری دولتی ، حسابداری مالی ، حسابداری مالیاتی ، حسابداری صنعتی ، حسابداری واحدهای صنفی ، حسابرسی و رشته حسابداری در شرکت‌های بیمه ای است .


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره رشته حسابداری دانشگاه جامع علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

منبع: Who is the BSc in Applied Accounting for?

برای مشاوره در زمینه رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت

در استان تهران با 9092305445 و در سایر استانها با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

حتی ایام تعطیل


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۱:۰۰ توسط:ساناز موضوع: نظرات (0)