مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی .

مشاوره تحصیلی

پذیرش دانشجوی دکتری در ۷۸ رشته تحصیلی

پذیرش دانشجوی دکتری در ۷۸ رشته تحصیلی
میانگین ۵ رای از تعداد ۲

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه ارومیه، براساس شیوه نامه اجرایی آزمون دوره دکتری (ph.D) سال ۱۳۹۶ برای تکمیل فرایند آزمون دکتری، در ۷۸ گرایش تحصیلی از تمام داوطلبانی که حد نصاب اعلامی را دارا هستند و از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه معرفی شده اند، دعوت به مصاحبه می کند.

مصاحبه با داوطلبان شامل ۹ گروه آموزشی علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی، مجموعه علوم اقتصادی، مجموعه تربیت بدنی، منابع طبیعی، علوم انسانی و زبان در ۷۸ گرایش از ۸ خرداد ماه تا ۲۷ تیر انجام می شود.

حداقل امتیاز برای جذب دانشجو دکتری روزانه و نوبت دوم ۳۰ و برای داوطلبان تحصیل در پردیس دانشگاهی ارومیه ۲۴ است که مطابق با مقررات بر اساس امتیازات پژوهشی (حداکثر ۱۱ و نیم امتیاز)، امتیازات آموزشی (حداکثر ۸ و نیم امتیاز) و امتیازات مصاحبه (حداکثر ۳۰ امتیاز) انجام می پذیرد.

فرآیند ارزیابی تخصصی برای هر داوطلب صرفا یک بار است که عدم مراجعه داوطلب در زمان مشخص شده به منزله انصراف وی تلقی شده و برگزاری مجدد مصاحبه برای داوطلبی که شرکت نکرده است، امکان پذیر نخواهد بود.

متقاضیان برای اطلاع از جزئیات پذیرش دانشجو و فهرست گرایش های تحصیلی عنوان شده می توانند با کانون مشاوران آویژه دانش از طریق تماس با شماره تهران ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت) اقدام نمایند .

منبع خبر : خبرگزاری مهر

برای مشاوره در زمینه پذیرش دانشجوی دکتری در ۷۸ رشته تحصیلی

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت

در استان تهران با 9092305445 و در سایر استانها با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

حتی ایام تعطیل


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۸:۰۸ توسط:ساناز موضوع: نظرات (0)